ner å upp å ner å upp

har haft det lite tråkigt å mått lite dåligt så därav ingen uppdatering på ett litet tag....
påsken e över för detta året å den har vatt kanon!
vilket väder vi fått!!
i torsdes begav ja å tösen oss till malmö där vi skulle spendera nårra dagar =)
jag å milan körde iväg för att bli lite fina å sedan fottade, det drog ut på tiden å vi fick aldeles för många timmars väntan (det ska ta 3-4 timmar men vi va där i över6...)
men vi fixade så vi slapp köra bil hem å gick ner på en uteservering i västrahamnen å förderv väntetiden m att snacka skit å dricka öl =)
fredagen va helt kanon!! påskmys hos faster m häliga människor kan inte bli fel.
i lördes så fastnade ja mor å neah på torsrens där d fick bli mat å öl,
jag blev sjuuukt sugen på ven så där slutade min kväll =)
snälla ellis å alex tog m sig neah till asmundtorp där dom hade d mysigt <3
söndagen va  betydligt längre än lååång fredagen ha ha
vakna inne på ön m en mysig frulle vid poolen m ett härligt gäng, efter frullen så skulle d städas båt (jag hjälpte nog inte till m själva städningen för mycke.. men lite duktig va ja oxå )
en lunch på tuna å sen åkte ja hem.
väl hemma blev d inget bakisvilande i soffan då  heller för  lillebror m familj å mamma kom hit så vi grilla lite å barnen busade.
igår va d oxå full rulle packade in mamma å neah i bilen å körde till lund för att hitta vart mitt eventuellt kommande jobb låg ;)
sen påskmidda i hörby.
idag va d mys på uteplatsen å sen anställningsintervju i lund på schemat!
intervjun gick nog bra men där va måååånga som blivit intervjuade så vi får se, ja skulle få svar i slutet på veckan..
nu ska ja slänga mig på soffan (känns som d e flera veckor sedan)
ha d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0