sjuuuukt najs!!

idag e en riktigt bra dag =)
fint väder redan när sara ringde å väckte mig imorse ;)
lämnade neah på stranden där hon skulle va till kl 14 å mysa å busa m  alla barnen
jag passa söta malou ett tag å sen va d dax å hämta mitt <3
fick idag reda på att jag fick jobbet i lund!!
skulle inte få besked förren på fredag men chefen våga inte vänta m att ringa för hon ville gärna ha mig så d va ju lite roligt å bra =)
blev en tur till centan m min tös å ellis, vi skulle hämta en ny pool ja hade ett tillgodokvitt på nån hundralapp på br.
när vi körde där ifrån så hade ja m mig en pool (lite store men den va billigare än en mindre..) en vattenleksak, en sparkcykel en väska m massa skydd till neah å en pressent till tindra och för allt detta fick ja betala (förutom kvittot) 9 kr!!
snacka om klipp =)
så både ja å tösen har haft en riktigt bra dag =)
känner att nu e d min tur att d ska vända å gå uppåt =)
ha d

Kommentarer
Postat av: ellis

Ingen förtjänar det mer än ni två. Du har verkligen kämpat för att ni ska ha det så bra som möjligt! Nu är det din/er tur att må bra.

2011-04-27 @ 23:28:23
URL: http://www.ellinorsliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0