söndag!

inte för att d spelar så stor roll va d e för dag för mig just nu...
från att ha jobb tis-tors,
träning tis å tors,
match på  helgen
å babysim på söndagar har d nu gått till
mån-sön =nada om ja inte planerar in nått....
vakna idag m lock för andra örat oxå... inte lika mycke som d 1:a men tillräkligt för att ja inte hör nått om där e olika ljud på..
neah stod å kalla på mig när ja borsta tänderna, till sist kom hon in på toa å sa: men hallå mamma hör du mig inte?? ha ha
kanske e rätt skönt å inte höra nån timme =)
kvällen igår va kanon ett härligt gäng som grilla å umgicks.
neah va överlycklig för all uppmärksamhet ha ha min söta tös asså...
har i ca 2 veckor planerat för sol å uteplatsröj men varje gång ja tänkt att idag så jäklar i d har d vatt grått å kallt..
igår bestämde ja mig för att idag ska d röjjas å va händer jo d e kallt å grått...
men nu skiter ja i att vänta på solen å slänger på oss vinterkläder å går yt å röjjer!!
när ja sen kommer iväg till tippen e en annan femma.. får ju inte in skiten i min lilla bil...
men bättre å ha lite säckar m skit i en hörna än att ha d som d e nu.
kommer solen fram lite senare så blir d nog att ja tar m min tös å mor till glumslöv å kollar på tiffes 1:a 11-manna match =)
men d beror på vädret å humöret hos lilltjejen!
nu e d dax för frulle å sen på m musiken å ut =)
ha d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0