söndags kväll

helgen har vatt låång känns d som,
fredagen bjöd på en promenad i karlslund m min tös å sen kom mor så vi drack nån cider till så ska d låta å sen en tidig sänggång.
lördagen började m en joggingtur i karlslund m sandra, d gick väll sådär om ja ska va ärlig..
ett varv å sen fick d räcka!
kvällen spenderades i asmundtorp hos ellis m ett trevligt gäng tjejer, god mat å massa snack.
idag stod d påskpyssel på museet på schemat, neah fick gjort en kruka till mormor å ja ett askfat till mig sj =) å sen ett ägg på en pinne som nog blir till gun i påskpressent =)
mormor bjöd på pizza på rhodos å vi va inte nöjda kan ja ju sä!!!
jag har tatuerat lillebror idag =) 1:a å sista gången fy va jobbigt!
nu ska ja natta tösen å sen blir d nog sängen för mig med.
ha d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0