då va d mån..

Jag mår bättre å i morron e d dax för jobb igen =)
ska faktiskt bli skönt!
Neah har vatt hos tandläkaren i dag, jätte duktig va hon!
Tandläkaren va velig om hon skulle dra ut tanden elr inte eftersom den är lite lös fortf.
men hon tog beslutet att vi skulle avvakta å hålla koll ist! Förhoppningsvis klarar sig vuxentanden m en vit fläck
* håller tummarna allt va d går*
roten har antagligen gått upp utanför nya tanden så hon kan ha tur!

just nu ligger ja på soffan helt ensam, tösen ska sova hos mormor å bror å sambo e ute på stan.
börjar bli lite hungrig men har inte tatt fram nått ur frysen...
funderar på att ta mig ett bad å sen mysa ner mig i soffan m lite mackor å te å bara njuta av lugnet!
d har vatt full rulle hela dagen, göran å linda kom redan vid sju i morse, sen tandis m tösen å sen besök av mormor ulla, mor å lillebror så d kan va rätt skönt!
har ju en lång dag imorron m jobb å sen träning, linda ska oxå va m å träna så då kan hon ta min plats ha ha
hmm undrar om coacherna tycker d e ok å sätta in en vikarie för mig på fys passet?? d hade vatt rätt najs!
nä nu har ja bestämt mig nu ska ja in i badet!
ha d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0