GNÄLL!!!!

detta blir ett negativt inlägg så läs inte d om du inte pallar m mitt gnäll....
vatt en kass jävla vecka detta!!!
massa klydd m min lön vilket slutade me att jag helt plötsligt fått ut en massa pengar som jag inte vågar röra då jag inte e på d klara med hur mycke som e mitt..
å iadg läste ja en jävligt kass sak i ett mail..
får se hur d blir m min innebanndy säsong 2011-2012
beslutat tar ja  om en månad!! men med största sannolikhet så blir d ingen mer innebandy för wendel!
jävligt tråkigt om d nu blir att jag slutar pga detta då jag hellre slutat m en possitiv inställning..

aja nu e  alex strax här å hämtar upp mig å tösen för att fira midsoomar så vi ska ha en riktigt trevlig dag m ett härligt gäng =)
trevlig midsommar på er
ha d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0