I <3 röda dagar

idag e d kristihimmel elr va den heter..
vad dagen betyder och varför den är röd har jag ingen aning om, MEN jag va ledig idag å d gillas!!!
solen har vatt framme hela dagen å vi har njutit i fulla drag!
06.40 vakna neah å tyckte vi skulle starta dagen så det gjorde vi =)
lite bys å mys å rastning av bobbo hann vi med innan klockan va åtta..
lite frulle å lek å sen vid tio tog vi en timme i sängen!
elva körde vi å mormor till karlslund där vi mötte upp lillebror m familj, massa bus å matning av djuren blev det där.
lillebror tog m neah på bussen å ja å mor körde å fixa d sista till poolen, vi möttes upp här hemma där det blev grillning å bad som fick avsluta denna underbara dag!




min tös ÄLSKAR vatten haha.

annars flyter d mesta på...
träningen har startat vilket leder till mega träningsvärk 2 dagar i veckan men d e bara att bita ihopa å köra på ;)
jobbet känns toppen ena dagen å tveksamt andra men samma sak gäller där.. bit ihopa!
jobb imorron å sen e d ledigt i 3 dagar å DET gillar vi!!
förhoppningsvis e d fint väder så vi kan njuta å bada lite =)

nu e d BB på tv å tösen har däckat i soffan så ja ska kasta in oss i säng så vi e pigga å glada imorron när klockan ringer
(inte för att jag någonsin vatt pigg å glad när en klocka ringt  men..)

ha d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0