otursfågel??

då va d lördag igen...
igår fick ja köra hem från jobb då ja mådde skit, jätte många som e hemma å e sjuka så d e väll nått skit som går antar jag...
hem å sov i 4:a timmar å sen kom tösen hem.
lite senare kom lillebror å lämna mormors fotöljer å  hämta min soffa som skulle hem till mor.
mitt i röran ( jag feber å trött å möbler som stod huller om buller) så trillar neah å slår i framtanden i bordet!
så sen blev d att sitta me henne gråtande fram till tolv ungefär då deckade hon trött hungir å m en jäkla smärta..
stackrs tös
hoppas bara att den riktiga tanden under har klarat sig, tyvär så tror ja inte den gjorde det då hon slog tanden uppåt å innåt, d blödde inte så mycke å tandköttet är helt missfärgat.

idag blev hon nästan krossad av mitt vitrinskåp som hängde på min vägg...
helt plötsligt fick det för sig att gå sönder å falla i golvet.. d va nära de tog både tösen å tvn i fallet men dom klara sig sån tur e!!
skratta så ja höll på att kissa på mig innan idag!
mamma gav neah en stolpilla å ja låg på soffan, neah kommer in till mig å säger:
"så mamma nu har ja en bapelsin i min umpa!!!" (apelsin i sin rumpa) när jag börjar skratta å säger att d har hon inte alls det blir hon skit sur å börjar gråta..
min lilla goa tös alltså!
nä nu ska vi mysa till tv´n lite
ha d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0