sommar =)

vi har nu varit lediga i 3 underbara dagar =)
vädret har vatt helt underbart å vi har njutit till max av d =)
lördagen bjöd på  mys i trädgården m bad i poolen å massa bus,


sen blev det lite drickande på samma ställe med sara bertan å mini.
en sväng på stan som  för min del sluta m en båt tur till ven kl ett =)
söndagen blev nästan den bästa dagen på långhelgen =)
mamma å neah kom in till ven å ja mötte upp dom vid båten, promenixa upp till mange där vi bada, titta till "fluffy" å njöt av vädret
sen promenera vi vidare upp till turisten å käka lite innan d va dax å gå vidare till båten för att åka hem.

 (jag å neah i samma pool men där är 2 år mellan bilderna )


idag är det tvätt på schemat mindre skoj att börja tvätta 07.00 på en ledig dag men så blir det ibland...
imorron e d tbx till jobbet som gäller å d ska faktiskt bli rätt skönt..
ja måste hålla mig från solen ett tag känner ja ha ha fy va ja bränt min rygg :(
nu e d dax för en tur i källaren

ha d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0