enough is enough!!!!

japp så är det!!
för typ 2 veckor sen kom jag till insikt i en sak som tyngt mig i många år men nu är det slut med det och jag kan helt och hållet släppa taget!
igår kom nästa kaos som slutade med att en stor stenbumling lyftes från mina axlar å lämnade endast kvar lite småsten!!
har fått nog av att må dåligt av andras problem!
nu skall jag ta tag i mitt liv och fokusera på att göra allt jag kan för att jag och min älskade tös skall få d så bra som möjligt. allt annat kommer i 2:a hand!
ska skaffa mig ett jobb där jag mår bra och det kommer bli så förr elr senare,
skall rycka upp mig och inte deppa ihopa över  allt som går emot mig.
ja jag har det tufft och har haft det länge, men jag lever fortfarande och saker blir inte bättre för att man är deprimerad och full av ångest.
nä nu jäklar fokuserar vi på det possitiva!!
jag har världens finaste dotter
världens bästa mamma
underbar familj och vänner som finns där i vått å torrt
många som ställer upp men vad dom kan
har varigt så långt nere så länge att nu kan det bara gå uppåt.
nu jäklar e d min tur att få må bra!!
tror att med possitiv inställning och min beslutsamhet att ta mig ur mitt hål så kommer detta sluta bra =)
ha d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0