1:a maj

valborg va lugnt men trevligt.
blev grillning här hemma m min tös mamsen lerrie, sofie å emelie
efter god mat å dryck tog ja, neah å mor en runda på stan där tösen skulle få åka karusell å äta karamell ;)
inget roligt va där så d blev en snabb runda.
sen hoppa ja em lillebror å sofie in i bilen å begav oss till malmö för en kväll på lilla torg,
en trevlig kväll som avslutades på cilin elr nått, lillebror å hans kompis hade skoj men vi andra kände att vi inte riktigt trivdes där ha ha  strax efter ett körde vi hem igen å ja fick nattsällis i form av en trött emelie =)
idag körde ja å hämta  lillebrors töser i malmö (därav min tidiga kväll igår ha ha)
på motorvägen i ösregn bestämde sig min ena vindrutetorkare för att hoppa av.. ha ha men  ja å sofie fixade d så vi kom hem utan större problem
sen har d bara vatt mys m min tös som gällt.
imorron e d utbildning i lund hela kvällen för min del..
snart snart så börjar jobbet =)
lite drygt å jobba hela sommaren men va tusan nu när ja hittat ett jobb vill ja ju jobba å tjäna pengar ha ha får fokusera på att ja nästa sommar e ledig m full lön ist =)
nu ska ja gosa ner mig m min tös som bäddat ner sig i min säng utan att sä nått ha ha.
ha d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0