Happy =)

d har hänt lite smått sen sist....
bl.a. har ellis å alex äntligen fått ut sin fina ängla å gud så söt hon e!!
jätte grattis till er lilla familj =)

jobbet funkar bra =)
å ja har en kväll på stan m personalchefens visa-kort att se fram emot ha ha
fick idag besked om att jag redan nu får flytta ner på ks vilket e sjuk skoj eftersom det i vanliga fall tar ca 2 månader att komma dit å ja har inte ens jobbat i 2 veckor =)
en liten fågel viskade oxå i mitt öra att chefern är riktigt nöjda m mig =)
alltid skoj när man uppskattas =)
så på mån börjar ja på min nya tjänst =)

helgen e fullspäckad!!
efter jobb imorron blir d in om ellis å alex å sniffa bebis å prata lite skit =)
på lör e d kalas i malmö
å på sön e d tvätt å städ på schemat...

vetefan va min hjärna syssla me igår, men jag kom iaf in på en tanke som aldrig slagt mig tidigare..
chansen att neah blir ensamstående en dag  KAN va rätt stor!!
mormor va sj m mamma,
mamma hade ingen kontakt m sin pappa å har vatt ensamstående mestadels..
min pappa försvann ur mitt liv alldeles för tidigt (han gick iofs bort) å jag e ensamstående,
neahs "far" stack när hon va en månad å har ingen kontakt alls...
intressant och se  om det skickas vidare..
hoppas självklart att neah är den som bryter ensamstående traditionen och att hennes barn bryter traditonen med frånvarande pappor..
återstår att se i framtiden..

nu ska vi mysa lite innan d e dax å hoppa i säng

ha d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0